Konflikter som værdiskabende
I alle relationer mellem mennesker, i privatlivet, på arbejdspladsen eller i andre sammenhænge, opstår der konflikter.
Viden om konflikter og konflikthåndtering muliggør skabelsen af et arbejdsmiljø, hvor konflikten imødegås. Derved øges energiniveauet i stedet for, at der sker en energiafladning.
I kommunikationen signaleres altid en konflikt optrapning eller, modsat og ønskværdigt, en konfliktnedtrapning. Når vi bevidstgøres om disse mekanismer i vores kommunikation, bliver vi i stand til at løse konflikter og skabe værdifulde relationer i stedet.
Hvis du ønsker yderligere information, er du velkommen til at kontakte PS4 A/S på info@ps4.dk eller ringe til Partner Karin Jessen på mobilnummer 26160611.
PRAKTISK INFORMATION:
Indhold:
Hensigt –adfærd-resultat
Konfliktmodel
At tale ud fra sig selv
At lytte indlevende
At forberede sig mentalt til
at være neutral.
Varighed:
Foredrag 1 – 2 timer
eller
Workshop 3 timer
Målgruppe:
Medarbejdere og ledere, som gerne vil bevidstgøre sig om effektivt samvær.
Afdelinger som gerne vil have et fælles fundament for viden om konflikter
Pris:
Efter aftale
Sagt om dette foredrag: